Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interiérový design obchodů a jeho vliv na chování a psychiku zákazníků
Tomíček, Milan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Interiéry obchodů a jejich vliv na zákazníky" se zabývá vlivem in-store marketingu, spotřebitelského chování, interiérového designu a světových událostí na kamenný maloobchod. První část se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace a seznamuje se základními pojmy, nástroji a funkcemi marketingu v místě prodeje. Dále se práce věnuje úpadku retailu a spotřebitelským chováním. Poslední teoretická část pojednává o nákupní atmosféře a nákupním prostředí, jež hraje velkou roli v POP marketingové disciplíně. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, který se snaží zjistit které prvky interiérů působí na zákazníky nejvíce, jaký je jejich vztah ke kamenným prodejnám po pandemii nebo také jak velkou roli hraje smyslová komunikace. V poslední části shrnuje SWOT analýza silné a slabé stránky kamenných prodejem v kombinaci s příležitostmi a hrozbami, kterým obchody čelí. Cílem práce je získat nové poznatky ohledně in-store marketingu, interiérového designu a spotřebitelského chování.
In-store marketingová komunikace iSmoke.cz
Kopáček, Jakub ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné prodejně iSmoke Store. První část práce se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a nástroji této disciplíny, uvádí do problematiky multisenzorické komunikace a zabývá se aktuálními trendy v oblasti komunikace v místě prodeje. Druhá část práce se věnuje deskripci konceptu internetového obchodu iSmoke.cz a kamenné prodejny iSmoke Store se zaměřením na prodávaný sortiment, ke kterému se váží různá prodejní specifika. Dále se práce věnuje deskripci implementace in-store marketingové komunikace a multisenzorické komunikace v kamenné prodejně iSmoke Store s využitím poznatků získaných v teoretické části práce. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav in-store marketingové komunikace a nalézt možnosti další implementace jednotlivých nástrojů a smyslů v místě prodeje.
In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany
Šolcová, Tereza ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy chování zákazníka a možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, se zaměřením na in-store marketingovou komunikaci hypermarketu Tesco Letňany. První část práce uvádí do problematiky in-store marketingové komunikace, seznamuje s prvky a nástroji prodejního místa, dále se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti nákupního chování zákazníka a definuje aktuální trendy jej ovlivňující. Následně rozebírá účinky a možnosti implementace jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace hypermarketu Tesco Letňany a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav a najít možnosti dalšího využití těchto aspektů v obchodech společnosti Tesco.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.